Vart är jag nu?

Har börjat jobba 2 h och på måndag tänker jag prova heltid. Vet inte hur de går förrän jag provat🙈
De som varit är att jag fortfarande blir trött fort. Lite frustrerande att inte orka i samma tempo som innan dådet. Minnet sviker också🤔

Idag innan vi skulle åka till stugan så kommer det en bil med släp som kör runt på området. Ljudet av släpet är exakt samma ljud som lastbilen som körde på Drottninggatan. Det där skallrande plåtljudet... min kropp reagerar fortfarande på det ljudet, de är som de gör ont i själen på nått sätt. Oavsett om jag är beredd på ljudet så är de obehagligt.
Jag har faktiskt sminkat mig några gånger också sen händelsen, känns stort faktiskt😂
Har även musik i bilen, men bara i bland. Så alltså går de framåt 👌

Översta bilden är tagen ca 1 vecka efter terrordådet, de 2 andra är nyare o frun har slängt på sig lite mascara🙈😂

 
Ser fortfarande sliten ut, men de får jag leva med🤗
 
Nu ska jag njuta lite av stugmys med nära o kära❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0