Skynda långsamt

Idag tog jag beslutet om att de kanske inte är så lämpligt att börja jobba heltid på måndag. Min hjärna vill, men kroppen säger nått helt annat.
När jag är på jobbet o hälsar på o träffar alla, barn o vuxna, så får jag mycket positiv energi. Massa kramar och ord som verkligen värmer i mitt hjärta.💕
Men...kroppen blir så trött efter att bara vara där nån timme. Så jag är inte redo än helt enkelt. Jag måste acceptera det, fast de är inte så enkelt som de låter🙈
 
Igår när vi 3 systrar träffades, så gjorde min lillasyster Jessica en sak så vi skrattade riktigt från hjärtat.
Att få känna o se sina älskade systrar skratta, är så underbart!!!
Man får liksom nya krafter till att orka.
Hoppas Jessica o Cecilia ler nu😉😘💗
Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0