Sveriges nationaldag

Idag har vi firat Sveriges nationaldag. Vi åkte in till stan för att fira med släkt o vänner.
Allt kändes bra innan vi åkte men fanns i bakhuvudet att idag är en "bra" dag för en terrorist 🙈
När vi väl kom fram o jag såg allt folk så fick jag en klump i magen o darr i kroppen... måste hålla ihop gruppen. Hjärnan gick på högvarv kan jag lova.
Sen titta jag ner på mina fötter o tänker "fan"
Händer de nått så måste jag kuta i klackeskor🏃💨😥
 
Vi ska leva här och nu... Ja absolut, men jag kommer leva/tänka annorlunda, så är de bara. Och jag har accepterat det, tror jag🙈 Jag stannade och utsatte mig trots påfrestning av min kropp/hjärna.
 
Vi samlades och åt på Invito, super gott och mysigt!😋
 
På restaurangen njöt jag, av både sällskap o god mat💕
Ok, kroppen hoppa till av olika ljud o jag tittade över axeln ett x antal ggr. Men detta är ju jag nu👌🤗🙈
 
Hoppas ni haft en bra dag🇸🇪 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0