Känslosam dag

 
Vi gjorde det! Vi gjorde det tillsammans 💞 
Vi gick hela Drottninggatan upp. Upp till den butik som får min kropp att reagera starkt, skaka och känna en stark ångest. Det blir totalt kaos i kroppen.
Något jag inte kan kontrollera trots att jag försöker.
Hela vägen upp var känslosam. Blommor, lappar, gosedjur mm låg i olika högar hela vägen till butiken.
 
Tack älskade Tottis för att du gick och var med oss denna dag💖 Du kommer alltid vara en del av mig💞
Du fick mig att känna en trygghet trots mitt inre kaos😘
 
Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Tottis

Tack för att jag fick vara med, det betydde minst lika mycket för mig!! Ni alla finns föreviga inom mig 💜 💜 💜

Svar: 💖💖💖
fruj.blogg.se

2017-04-20 @ 00:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0