En vecka sedan

Min kropp skriker efter sömn. Jag lyckades lägga mig en stund nu och sova i en timme. Jag tillät kroppen att vila och faktiskt somna.
Direkt när jag vakna var mina tankar på Drottninggatan. Idag är det en vecka sedan.
En vecka sedan den glädjefyllda, spontana, humoristiska, familjära och livsglada Maria fanns.
Hon finns nog nånstans djupt därinne, småningom hoppas jag att hon kommer tillbaka. 
 
Här är en av de sista bilderna innan terrordådet.
Vi var fyra stycken av gruppen som hade jättekul på butiken vi befann oss på.
 
 
En sak i  taget, en dag i sänder 💕
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram mamma ❤

2017-04-14 @ 18:52:09
Postat av: Linnea

💖💖

2017-04-15 @ 01:05:04
URL: http://cutemom.blogg.se/
Postat av: Linnea

💖💖

2017-04-15 @ 01:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0