Barnens dag

Dagen började med att vi åkte på barnens dag, lillgumman fick hoppa hoppborg, ansiktsmålning, fiskedamm, köpa svindyr ballong, de kan verkligen ta betalt.


Efter åkte vi direkt o gratta barnens kusin som fyller 17 år idag.

Grabbarna fick vi inte med på nått, försökte men icke, tråkigt att de aldrig vill följa med, svider i mammahjärtat:(

Grabbsen är ute o leker med kompisar i lillfia har somnat, helt slut efter denna dag.

Ska åka o träffa mina vänner snart, vi visste inte riktigt vart vi skulle sitta, för alla vi har barn o vi vill prata lite ostört som man gör så sällan, så de bli Max, hahaha. Annorlunda men går de å ;)

I morron är de jobbdag igen, ska åka o hälsa på där jag ska börja efter sommaren, spännande.

För ca 2 veckor sen kände ja mig ledsen o kunde inte sätta fingret på va de va, vet ff inte va de va... konstigt. Känner mig mycket gladare nu, så de är ju bra :)

Blir till o fixa till mig nu.

kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0