Vad vill jag...

Känns som jag har kommit dit jag inte vet vad ja vill... har aldrig kännt så här som ja känner nu, känner inte igen mig sj riktigt... Ska egentligen va glad, o ja är glad fast ändå inte, hmm.
Snart blir man gräsänka, men ja är förberedd så de ska väl gå bra ;)

Lillgumman har åkt på magsjuka, inte alls pigg men mun går 120 o stup iett iallafall. Surrkuse!

Vikten går ju sakta men säkert ner, få se hur de ser ut på onsdag...

Måste börja märka om kläderna till klädbytardagen på lördag o titta om ja har nå mer leksaker att sälja.

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner desamma, gumman. Inte kul :-( Framtiden kommer visa förändringar tror jag ;-) kramiiiiis

2011-09-12 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0