Otur

Nu känns de som vi bara har otur, nu har lillgumman åkt på feber, skyhög igår o inatt. Idag är den som tur inte så hög. Så vab idag o imorron igen... Blir deppad o vabba, får så dåligt samvete, samtidigt som att de är självklart att mina barn kommer före jobbet.

Solen skiner idag o ja skulle behöva greja men bara att vara inne med en febrig dotter.

Igår kom min älskade man hem, nu kommer han vara "hemma" i 2 veckor sen far han igen. Hemma o hemma, han jobbar på stoppet på östrand så ja lär väl se honom i sängen bara ;)

Jag känner mig trött i ögonen ff, ok va uppe med en febrig dotter i natt o sen kom äldsta sonen o hade mardröm så ja får väl inte så bra sömn på nätterna. Va längesen ja sov en hel natt. Ser att ja blivit gammal runt ögonen, haha, klart de är sömnbristen som hjälper till med rynkorna ;)

Går bra med vikten, ja kämpar vidare. Kan inte träna bara, men men de är om de är. Gått ner 4 kg sammanlagt, vill gå ner 2,6 till, sen får vi se nästa mål.

Nu ska ja umgås med lillfia.

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0