Denna dag

Bra dag idag också, härligt. Lillfia på förskolan, grabbarna till skolan, hämta först henne sen grabben på fritids o sen hem o käka middag med syster J.
Iväg med lillgumman till moffa, ska sova där igen eftersom ja börjar 6 o mannen också.
Tog med mig båda systrarna o åkte o fika på IKEA o sen ica maxi. Blev mycket skratt vill ja lova, haha. I love mina systrar, bäst! Knasbollar ;)))

Nu har ja slängt in en mjukpepparkaka i ugnen, har fredagsfika på jobbet. 30 min kvar så de är bara att vänta tills den är färdig.



I morron bär de iväg till ljustorp till bästaste A för ljusparty o alkohol, ska bli mysigt o kul o träffas. Synd inte min mellan syrran kan följa med, men men kommer fler gånger=)

Nu ringer tele.

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0