Nytt liv

Idag börjar mitt nya liv för 750 gången, hahah.
Nämen allvarligt, ja måste ta mig i kragen, mår inte bra av att vara uppblåst hela tiden o när man ska sätta på sig kläderna kommer de knappt på, då måste man kanske ta tag i problemet...
Gör ett försök o ja vet att de kommer att vara jobbigt då de är gott med en glass i sommarvärmen eller kaffe o fikabröd, chips o dip till en bra film, ja jag kan fortsätta hur länge som helst;)
Så denna blogg kommer nog handla om hur de går o hur jag mår denna månad.

Säger Lycka till M! Lär behövas =S

Kram M


Kommentarer
Postat av: Loggy

Lycka till och hoppas du hittar inspiration. Att läsa andras tränings- och kostbloggar brukar hjälpa :) Kram!

2011-05-02 @ 10:58:21
Postat av: Fruj

Tackar, o tack för tipset;) behöver all hjälp ja kan få =P kram

2011-05-02 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0