Längesen

Här va de längesen ja skrev... Denna vecka har varit from hell... Skittrött o allmänt trött i huvudet.
Va på begravning i fredags, känns så skönt o få ett avslut o säga hejdå. Kommer att sakna henne men hon lever kvar i minna minnen!

På lördag morron va hela min kropp helt slut, kunde knappt kliva ur sängen, tror den säger VILA... Ska de, sen nån gång ;P

Igår åkte ja o syrran J till stan, så mysigt o bara va med henne o skratta lite;) shoppade massa kläder faktiskt, eller massa o massa, några nya plagg.
Blev 2 klänningar ett linne o ett par tights, sen 2 par byxor till yngsta grabben o 1 par till äldsta. Kände mig som världens lyckligaste efter stadsturen.

Idag vet ja inte va de blir kl är rätt mycket o vid den här tiden brukade vi ju gå på gåbingo men de är ju slut. Känner mig seg idag... ska ta mig i kragen o hitt på nått!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0