Vårkänslor

Farligt med dessa vårkänslor inom mig... ja älskar allt o alla, går o är happy o shoppar som ett tok =P

Har haft en underbar dag på stan med mina systrar o mamsen!

Kortet drogs varmt =S
Har köpt :

* Vårjackor till grabbarna, halva priset på båda
* Skor till alla 3 barn, ta 3 betala för 2
* 2 st tröjor till yngsta grabben 50:- för båda, billigt ;)
* 4 par jeans, halva reapriset på alla 4 till grabbarna
* Tandborste o tandkräm till lillgumman, 20%
* Hello kitty tröja, halva priset
* Tröja o tights till mig, full pris tyvärr...
* T-shirt till mannen också, som plåster på såren för att frugan handlat som ett tok, hahahahaha

Blicken i barnen när jag tog fram alla grejor, snacka om glad, o tack mamma sa de ett antal ggr.

Nu blir de inte handla på birsta på ett tag...

Ska plocka lite sen blir de middag hos syrran J o hennes sambo, mmm

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0