Stöta...

Att stöta på sin släktings/väns/arbetskamrats man, de får mig att se rött, o helst om de är min man...
Är liksom förbjuden mark...
Fast ja brukar inte dömma andra, så de måste nog bara gälla om de händer mig själv som ja blir så jävla förbannad!
Att bli ovän med mig är inte kul vill ja lova, ja kan vara en riktig bitch, fast man inte kan tro de. Men då ska de ha gått väldigt långt för att ja ska bli en =P

Jag tycker om mitt liv som de är nu o vill fortsätta med de=D
Jag har 3 barn o en man som jag älskar över allt!
Jag trivs där jag bor, fast vi inte är färdig med allt =P
Jag har vänner som är helt underbara!
Jag har ett jobb som jag tycker om, har alltid gjort.
Jag försöker träna så mycket ja kan, blir högst 3 ggr per vecka.
Jag är en shoppoholic, fast inom mina ramar;)
Jag är en människa som tror gott om alla... är de så bra...eller...

Nu blir de till o vända den negativa energin till de positiva =D de är jag de!!!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0