Kläder på

Kanske dags att klä på sig, haha. Har gått halv näck hela dagen o grejat o fejat.
Nu kommer snart syrran med familj, vore ju bra om ja hade kläder på mig då ha ;P

Lillgumman ska få bjuda på sina muffins som hon bakade, blev såklart choklad muffins, mmm.




I morron är man ledig, tror ja å lillgumman ska åka o hälsa på mitt fd jobb i bf, vore kul o träffa alla igen, va ju ett tag sen. Få se va de är för väder, lite sol hoppas ja på;)

Till veckan är de midsommar o veckan efter de blir de gbg o ulla, hur skoj kommer inte de bli, whiii.
Mitten av juli blir de en vecka i sthm, underbart! Älskar allt just nu (inte vikten då) ;)

Kram M

Kommentarer
Postat av: J

Oj här vare en massa skrivet medans ja va borta :-) Vi får ta å ses nåt nån kväll i veckan o bara surra. Vikten.... Ja, du inte kul. Jag vet ju va du skrev till mej... Blev inge av me denna beach 2011 iaf :-( Jag har bara njutit av min led.het (å ätit o druckit) Du har iaf motionerat ;-) Kramis

2011-06-19 @ 22:23:24
Postat av: Sandie

Hej min söta Mia!!! :)



Jag saknar dig! Och jag är inte heller nöjd över vikten. Kommer hem på tisdag ifrån Linköping. Vi måste försöka ses efter midsommar. Så kan vi bränna ihop... eller svulla ihop.. beror på om du bjuder hem mig nån gång eller inte :)



KRAM!!!



2011-06-20 @ 00:14:23
URL: http://lifeasiknowit.se
Postat av: Anonym

J: Blev ingen beach 2011 för mig heller, vi tar de nästa år ;) klart vi ska träffas nån kväll, boka in så de blir av!



S: Måste träffas så får vi se om vi svullar eller bränner, haha



Kram på er!!!!!

2011-06-20 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0