Hänt grejer...

Här har de hänt grejer sen sist...
Igår upptäckta ja att Mr Äckel flyttat in på huvudet på mina barn, men nu ser ni är de borta igen ;)
Blev inte lika hysterisk denna gång, har varit med om de en gång tidigare, är liksom bara att gilla läget på nått sätt. Men de är mycke tvätt här som måste tvättas=S
ska åka o köpa nya kuddar idag också;)
Å undra vem dom fått de i från, hoppas den har fixat sitt huvud så de inte bara går runt!

Vågen visade idag -0,7, känns bra, går åt rätt håll iallafall, fast ja fuska med en kanelbulle, haha.

Känns bra o spinna faktiskt, bara man tar i sin egen takt.

Hmm, va har hänt mer, jo jag plöjer Ghost whisperer än, inne på tredje säsong.

I går va jag o vännen J med tjejorna o tittade när min äldsta grabb spela innebandy sen tog vi en tur på stan, hur mysigt som helst!
Köpte mig en ny lampa till tv-rummet, såååå fin!

den lampfoten med en vit med krumiluxer oval lampskärm, typ =P

Nä nu blir de till o koka ägg, mmm

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är! Inte för att en annan tycker du behöver gå ner men... :-) Riktigt mysig dag hade vi! Kramis

2011-01-24 @ 21:40:48
Postat av: Anonym

Tack;) ja kommer må bättre om ja får gå ner några kilon =D Ja gu va mysigt vi hade de, de gör vi absolut om! Kram M

2011-01-28 @ 07:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0