Core

Ja då har man varit på ett core pass, va rätt jobbigt. Kändes som min rygg skulle gå av, hade ingen aning om att jag hade muskler där bak som kunde göra så ont=S



Går faktiskt bra med mitt sötbehov, är liksom inte sugen. De kommer bli jobbigt den dagen ja får de där rätta suget, typ vid mensveckan...

Sa igår på lillgumman fsk att hon börjat säga fula saker som pisspotta, skitapa mm Fröken sa att hon hade inte hört nått. Idag säger samma fröken till mig " vet du va din dotter sa igår, de va inte jag som hörde de men de berättade de för mig idag" Jag står med stora ögon o bara väntar på va hon ska säga, å tror ni inte på fan att hon hade sagt ett väldigt fult ord till ett annat barn... Fröken fortsätter o berätta " hon o en till börja tjafsa om en sak o då går din dotter in i lekhuset stänger dörren o öppnar den igen o tittar på barnet o säger FAK O = Fuck you" men kul, ghaaa. Ja va säger man, store bröder;)
Berätta för grabbarna att hon sagt detta på fsk o att de inte kan sitta o säga att hon ska säga fula ord, såg att de va i chock. Få se hur länge de tar innan de lär henne ett nytt "fint" ord=P

Nu blir de sängen med lillgumman

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0