Gamling

Känns som dagen igår gick bara neråt o idag går de sakta men säkert uppåt igen ;) känns ju bra!

Håret har ja fräschat till nu behöver de bara en ny färg å ser de ut som jag lever igen=)
Ikväll kommer vännen S för ja ska slänga i slingor i hennes hår, så kanske hon kan slänga i färg i mitt.

Tv rummet går framåt, finns mååånga bilder ja kan lägga ut... snart ;)
Måste måla möblerna o få ny soffan också, eller ska ja lägga ut innan de inte är riktigt klart, va tycker ni?

Väntar på att min älskade man ska komma hem, varit borta i 2,5 timme nu... han håller på o göra ännu en tatuering fast ja tycker att de inte behövs nå mer... men men hans kropp...
Undra hur de kommer se ut när han sitter på hemmet, när skinnet liksom hänger som de gör på äldre, va snyggt, hahahah

 
Han får alltid ha långtröja på sig, tänk om han skrämmer de andra...
Eller de är nog mer konstigt om de sitter en gamling utan tatuering när vi sitter där ;)

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså han har gjort en till? Jag kommer ju va en bland de "konstiga" på hemmet jag haha

2011-02-10 @ 19:11:53
Postat av: Fruj

ja de är nog dig man ska vara rädd för, hahaha

2011-02-10 @ 22:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0