Sola

Jo just de ja, är de bara ja som får lite lätt panik i solariet...
Har lite tics för mig, måste alltid känna så de går att öppna dörren i stå solariumet.
Därför tycker ja de är bra att sola två, de lugnar ner min fobi lite, hahaha.
Men idag tog jag mig mod o gick själv, o ja kom ut, skönt.
Tror ja sett för mycket film... men kul om man skulle bli inlåst, snacka om varmt o panik, hua.
Sen när ja stod där idag så fick ja en sån där snille blixt, kul om nån riggat en kamera, NOT, sen hamnar man på nått youtubeklipp, vore ju inte allt för skoj.
Nu har dom öppet dygnet runt så vips så kommer de väl ligga nån missbrukare o sova nånstans i nått hörn. Summan av mina sjuka idéer, gå inte själv o sola, hahaha
Nä men va ska ja göra åt alla mina sjuka ideer... hjälp tack!

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0