Fattigare..

Jaha ja, då va man 6000 kr fattigare... de är de här gånger ja INTE vill ha spenderarbyxan på mig=(
4000kr till nya sommardäck o 2000 kr lagade saaben, de är de här gånger man måste nalla på spar konto...
Däcken va ju nödvödig, för ja kommer i håg att de släppte från vägen varje gång ja körde o de regnade förra året o saaben gick ju inte igenom besiktningen så de är bara att betala o se glad ut. Tur vi åker till sthlm på fredag som plåster på såren ;)

Ska bli fin väder där nere, härligt, fast de gör inget om de regnar heller, skönt o bara komma iväg;)

Lillgumman tror varje dag att vi ska åka till sthlm, så ja tror hon längtar. I går frågade ja henne om hon visste va man gjorde där, hon svarade "handla" haha lik mamman eller ;)

Känner mig trött idag MEN får skylla mig själv då ja somna på tok för sent igår... Varför gör ja så, ja vet ju hur trött ja blir, sova ut på morron finns ju inte på min karta, hmm. Slutar sent idag så de blir sängen direkt när ja kommer hem. Halsen har ja ont i ff men känner mig lite piggare, åt rätt håll ;)

Kram M

Kommentarer
Postat av: Loggy

Kul att åka till Sthlm, även fast det numer är vardag för mig :/ När åker ni hem? Kanske jag jobbar då? :D

2011-04-20 @ 10:34:00
Postat av: Fruj

ja just de ja, dit åker du rätt ofta nu, haha. Vi tog bilen ner, den här gången. Blev så spontant så priserna för sj va så höga, hihi.

2011-04-26 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0