Ons

Jösses vilka trötta ögon ja har...skulle behöva tändstickor som håller upp ögonlocken...




Såg ganska äckligt ut så ja tror ja hoppar de, hahaha

Igår skulle min yngsta son ta häftmassa men han säger "häftmössa"
Där har vi ett ex på att han hört dåligt;)
Först försökte ja hålla mig för skratt men de gick inte, ja verkligen vek mig av skratt tillslut o min vän V va super pedagogisk o sa va de hette o att mössa har man på huvudet;)



Idag ska yngsta grabben få gå på skolan, o ja är super nervös... Ja vet inte varför riktigt... Ja är nog lite rädd att han ska börja blöda ur näsa o mun eller att han få feber. Han ska ju inte anstränga sig, å den lilla mannen kan ja tänka mig är full fart på rasten=( De borde ju ha läkt bra nu när de gått några dagar. Får lita på att läran ringer om de händer nått...

I dag måste ja fixa en ny vinterjacka åt äldsta grabben, den han har åker dragkedjan isär o ja kan inte byta dragkedja så de får bli en ny jacka =)



Vi är väl inte den bästa färgen men den va snygg, lutar mot den=D

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0