Morsdag

I morse fick man paket av sina söner, ett super fint halsband som va köpt på ur o penn o en ny mascara, välbehövligt;-)

Började dagen med att gratta svärmor, sen bar de av på 2 årskalas o efter de åkte vi till min mormor.
Har varit full rulle helaste dagen!

Har fått de där förbaskade svidet i magen. Skulle vilja sätta fingret på va de är så jag kan göra nått åt de... nån slags stress är de ju garanterat, men vad. De är inte att jag far o flänger, de här är en ond stress =P
Går väl till sig.

Lillgumman har följt med mormor hem, hon ska få sova där. Känns verkligen tomt, ja känner mig lite halv... Skulle behöva passa på o göra alla måsten, men luften gick ur mig. Ska ropa in lilleman så han får bada.
Man kanske ska lägga sig i tid idag så man är utvilad i morron, vore ju faktiskt bra, haha

Kram M


Kommentarer
Postat av: Lola

magkatarr! receptfria Locec . testa 5 dagar kanske det hjälper . kram grannen

2010-05-30 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0