Kanoners!

Vilken kanon dag vi haft!!!

Klev upp vid 6, så man va liksom seg hela förmiddan. Men efter att ja hoppat in i duschen så fick jag fart ;-)
Började med o hälsande på syrran J. Efter de åkte jag , lillgumman o äldsta grabben in till stan, så mysigt. Är så glad att min son följde med, de händer liksom aldrig. Grabben fick sig ett par nya skor han ska ha på skol avslutningen. Vi lyxande till med leksaker, men... sa att de får öppna den när de städat sina rum, kallas muting eller hur ;-) Grabben handlade mors dagspresent till mig som jag ska få öppna i morron, spännande.
Vi åt glass ute i solen o de stod massa hojar runt om oss som vi tittade på, va visst nån mc dag idag.
Sen åkte vi hem slängde in en ananaspaj o åkte till vännen S, där blev jag o barnen bjuden på tacos, så gott. Tack vännen!
Tog även en sväng till mamma o dit kom även mostra. Gu va ja gillar att träffa o umgås med folk =D
Nu blir de en film.

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0