Solen skiner

Känner våren i mig, jippi!!! Efter lillgumman sovit blir de ut o leka i de härliga vädret.

Inatt har man haft en nattgäst, min lillprins W sov här så syrran kunde gå på party. Oj va kusinerna har lekt o varit överallt. Min man åkte o jobba i morse så man har varit själv med de här vildingarna =P

Tanken va ju att grabbarna skulle få välja va vi skulle göra idag, men yngsta grabben har absolut inte repat sig från febern än, han är helt tagen... Vi får göra de nästa helg istället.

Min granne har gjort en super gullig halsduk åt min lillfia, den är vit med glittertråd i, tack tack!

Nu ska ja invänta att mannen ska komma hem så ska ja passa på o handla.

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0