Försöker på nytt...

En ny kanon dag har kommit...
Dagen igår va inte som ja ville, skyller på solen, den tittade ju aldrig fram =(

Nu pratar vi om något roligt i stället. Vi vill ha en ny soffa, vi ryms inte i vår, familjemedlemmarna här blir bara äldre o äldre...
Ja o min man har hittat en vi vill ha, men man ska väl inte köpa första bästa ;-)
Relax 105H
Men jag vill ha en mörk, annars kommer ja inte få göra annat än tvätta...
Förstår ni hur stor denna soffa är, kommer täcka hela tv-rummet =D

Nu måste ja hopp i kläderna o iväg till jobbet, ha en BRA dag alla!

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det mannen eller du som vill ha en ny soffa? Tala om FAT ASS haha = D

Ja ni ska ju kunna sitta hela släkten i den så varför inte bygga ut vardagsrummet med ett burspråk? Hehe/ V

2010-03-30 @ 18:46:19
Postat av: Fruj

De är ju faktiskt JAG som vill ha en ny soffa så JAG kan ligga, haha

2010-03-31 @ 20:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0