Döpa om...

...denna bloggsida till SJUKSTUGAN! Nu är yngsta grabben sjuk igen, feber, tungandad o hosta. I natt va han kokhet o i morse likaså, sa till min man att ja kan inte va hemma, sen drog ja till jobbet.
De löste sig till de bästa iallafall=P
Kl 12 åkte mannen o jobba o farmor kom hit o va en timme tills jag kom hem.
Ska se om vi kan lösa de i morron också, kanske han kan få ligga på mormors soffa medans hon sover, hon har ju jobbat natten. Får skicka med lite snacks, dricka o några filmer =D

Snart fyller lillgrabben år också, 7 år, oj va de går fort. Vet inte riktigt va vi ska köpa till honom, någon som kan ge förslag ???

Hade tänkt, om nu han blir frisk, att grabbarna skulle få bestämma helt själv va vi ska göra på lördag, en riktig familjedag. Pulkbacken, drakborgen, bowling, laserhallen, badhuset mm, ja undra va de väljer, spännande.

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Härligt med riktiga familjedagar. jag håller tummarna för att ni håller er friska, även om jag läste på FB att mannen är sjuk just nu:( Så himla typiskt

2010-03-03 @ 12:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0