Återuppstått

Nu va de länge sen man va in o blogga lite. Livet liksom bara rullar på =)
Å ni som känner mig vet ju att ja brukar ha 1000 saker för mig, så i bland hinner ja inte med o blogga...

Har gjort många roliga saker sen sista jag skrev.

* Tjejfest hos loggan = skitkul!!! När blir nästa fest med er då =D
* 50 års kalas
* Sonen fyllt 7 år
* Födelsedagsdisco
* Massa möten - mindre kul...
* Fest med arbetskamraterna med respektive
* Klädbytardagar -handlat och lämnat in
* Middag hos vännen S o I - Tackar tackar!

Festen med arbetskamraterna va ju igår, gu va roligt o trevligt vi hade. Tack för trevligt sällskap och go mat, detta gör vi om tjejer!
Ja blev ganska o nu menar ja ganska rund under fötterna när ja kom hem, hjälp va ja svamla... Spillde ut en hel tillbringare med saft över hela köksgolvet o försökte ta upp de med en TORR mopp o asgarva samtidigt, hmm lyckades inte så bra kan ja säga, tur min man tog över ;-)

Nä nu blir de sängen, inte många timmars sömn i natt, somna 4 o upp 8... Har kommit på att ja har svårt att sova på morron, varför har ja ingen aning om...

Kram M

Kommentarer
Postat av: Loggy

Vi kör väl på en ny TEMA-fest i mitten på maj, va? :)

2010-03-28 @ 11:21:14
Postat av: J

Kul att du bloggar mellan fb ;-) Tusen tack för tulpanerna! De står så fint på köksbordet :-) Kramkram

2010-03-28 @ 20:12:53
Postat av: Fruj

Loggy - Klart vi ska ha TEMA fest, mitten på maj blir kanon=D



Jenny - Va så lite så ;-) Jag som ska tacka =P

2010-03-29 @ 07:24:21
Postat av: Anonym

Ja jag håller fullständigt med dig om att tiden bara rusar iväg. Man hinner ju ingenting fast man bara är hemma....; )

Kul med partyn det gillar ja../V

2010-03-30 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0