Närmar sig...

Närmar sig midsommar. Vi ska till vännen V o hennes familj o släkt, ska bli så kul!
Blir knytis, jag o syrran ska göra marängtårtor o baka rosenbröd o köpa med smör o ost.
Sen ska min o syrrans familj tälta, undra hur natten kommer att sluta, 6 mannatält o vi är 8 personer, hahah, mysigt!

Är så ljust ute nu så jag går aldrig o lägger mig, har blivit en ond cirkel, sena nätter o upp tidigt... men nått som känns konstig är att vår äldsta son är uppe senare än oss... tecken på att han bara blir äldre ;-)

Nu ska ja göra ett försök o hopp i säng!

Kram M

Kommentarer
Postat av: J

Ja jag blev lite paff när han skrev till mej på msn, din son. Kl va ju typ 23 nästan.

Man kan ju undra va ja gör uppe nu??!

Vi ska ju köra en bit imorrn... undra om ja sover en stund i bilen tro ;-)

Har nog åxå vänt på dygnet, rejält.

Ändring på de snart. Man lär väl somna tidigt ihelgen. Men man har ju sem :-)

Önskar er en trevlig midsommar

Kramis

2010-06-25 @ 02:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0