Första semesterdag

Hmm, vart tog solen vägen så här på min första semesterdag... Äh de gör inget, huvudsaken man är LEDIG=D
Känns som de blir en tripp till Norra berget när de är sånt här väder, ta med lite lunch som vi kan äta där. Få se om man får med sig nån =P
Lite tråkigt att min man jobbar nu när man äntligen är ledig, men men man ska väl va gla att man har ett jobb i dessa tider...

I går va jag o grabbsen på Boda borg, va skoj de va. Tror grabbarna också tyckte de, de va helt slut när vi åkte hem så alla 3 även syrrans sambo somna i bilen.

I tisdags va barnen hos sin mormor o morfar eftersom både jag o min man jobbade. De sov över också eftersom jag började 6 dagen efter. Så på kvällen när jag kom hem va de tyst som i graven,  inge barn o ingen man, o vet ni va, ja verkligen njöt=P Får man säga så, haha. Nu är de så att de är klart ja tycker om mina barn o min man o vill vara med dem, men de har aldrig hänt att jag varit helt solo så ja tror de va därför som de va de där lilla extra;-) O de va första gången ja inte hade dåligt samvete att jag lämnat dem, för ja har ständigt dåligt samvete så fort ja har barnvakt. Men denna gång tänkte ja att, ja har faktiskt inte barnvakt så ofta o de är bara när jag verkligen behöver. Ja lämnar aldrig bort dem bara ändå, så därför kunde ja bara släppa o njuta=)

Nä nu blir de till o hoppa i byxan o iväg till Norra, men va ser ja nu, sol =D Kanske blir ett dop lite senare idag, man vet aldrig.

Kram M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0