Toppen dag

Har haft 2 kanon dagar nu, de nya året kan inte börja bättre! Bästa som finns är att vara med hela familjen=)

När mannen var på den där "skiten" så hängde jag tvätt o syrran C kom o hälsa på, kul o ha sällskap, är en sällskaps sjuk människa har ja kommit på. Blir liksom glad att träffa folk.
Sen gick vi ut o smällde lite raketer som ja lovat grabbarna o lillgumman åkte lite pulka.

När han kom hem åkte ja en snabbis till Maxi, fick liksom shoppingsug i magen. Där hittade jag gardiner till halva priset, vita med nån silvertråd, en vit kökshandduk med grått brodyr, skateskor vita med nån döskalle på för halvapriset till yngsta grabben, sopkorg halvapriset. Gillar halvapriset tror ja, hahaha

Efter ja kommit hem kom min vän S o hälsa på, satt o surra jätte länge. Så roligt, säger ju de, de gör mig så glad o umgås;-)

Nu ska vi se forts på Supernatural, många avsnitt kvar att se. Lika spännande varje gång, hjärtat slår fort o ja är skräckslagen, men är ju tydligen så jag vill ha de.

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0