Supernatural

Varför utsätter jag mig för detta... Sover inge bra på nätterna, liv rädd för "andarna"

Har köpt serien "Supernatural" säsong 1 & 2 som ja o min man håller på att plöja igenom.



Han är ju en riktig "pudding" den där grabben till vänster, eller hur vännen J, haha


Ska fortsätta se nu så ja blir ännu mer rädd o inte kan sova natt, helt sjukt, vill bara se mer o mer...
Sen förstår ja inte varför min man alltid ska somna före mig, vore ju snällt om han väntade tills ja somnat;-)

Kram M

Kommentarer
Postat av: J

Ja "pudding" ja. Där fick du in de å :-) Vikken härlig dag ni verkar haft. En riktig fam.dag, kul. Men att du utsätter dej, alltså. Jag klarar de inte! Undra om de blir en tidig kväll idag då... Måste vända på detta nu ;-)Kramis

¨



2010-01-02 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0