Sportbh

Lyckad plundring tycker ja, dansade, hade fiskedamm o fikade. Mina barn är super nöjda!

Va en snabbis till birsta o bytte min sportbh som ja köpte igår. Den va för stor för tänk om ett bröst skulle trilla ut när ja tränar, hur skulle de se ut, haha. Nu sitter den mycke bättre o ja känner mig mycke tryggare =)=)=)



Köpte några saker åt min vän som inte mår så bra o tänkte åka o överraska henne.
Dit o ringde på o hennes sambo öppnade, så ja sa att ja skulle överraska henne.
Men tror de va han som va mest överraskad, haha
Hon va ju naturligtvis inte hemma...

Nu har ja laddat min Mp3 o ska inviga min nya sport bh o åka o träna. Ska bara vänta på att min man ska komma hem från sin träning. Här går vi om varandra... Bra eller dåligt, ja jag vet inte... Vi får prata i sängen innan vi ska sova, blir bra de!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0