Middagen klar

Svängde in på boa innan man åkte hem, lyxade till med 2 cider o 3 öl till mannen.
När man kom hem så va middagen klar, tacotårta, mums mums mums.

Sitter nu o dippe doppar morötter o dricker min andra o sista cider, gött gött. 
Man lyxar till efter gårdagens hårdträning ;-)
Ni ska veta vilken träningsvärk jag har, men de är ett gott tecken.
I morron blir de träning igen =)

Min man bara försvann han, gick upp o la lillgumman o sen har man inte sett till han nått mer.
Undra om han somnat...
Vore ju ganska kul o liksom umgås så här en fredag kväll när barnen sover, men icke sa nicke, han är lika trött som barnen, haha
Eller så kanske han inte orkar med mitt kackel, haha.
Ja, va ska ja hit på då... klockan är ju bara barnet.
Kanske ska lägga mig i soffan alldeles solo o bara zappa o titta på de JAG vill titta på =)=)

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0