Julgransplundring

Igår bjöd mamsen o papsen oss på kina + mina systrar, gu va gott de va!
Eftersom ja frossa i mig maten så blev ja ju tvungen o åka o träna 1 timme =)
Men idag känner ja mig sliten, trött på ögonen liksom.
Få se om de blir vilodag, man vet ju aldrig ;-)

Idag ska vi ha julgransplundring är i föreningen. Jag är ju en av dem som är med i festkommiten.
Ska bli roligt o kul för barnen. Vi börjar med att dansa ut julen sen överraskning till kidsen o efter de så fikar vi tillsammans.
Men idag måste ja ta ner gardinerna, de kryper i kroppen. Banne mig om de inte är gjort innan jag ligger ikväll.



Nu nu blir de frukost, äggmacka o kaffe I love it!

I morron är de vägningsdag igen...

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0