Härligt

Blev precis en sån dag ja ville, så nöjd=)
När ja kom hem åt vi middag sen tog ja o lekte med lillgumman. Hon bjöd på kaffe o mat, sen blev de o leka lite med pippifigurerna.
Sen va de yngsta grabbens tur, tog o spelade lite wii med honom, å va han njöt när han vann de 2 första gångerna sen tog morsan revansch ;-)
Har precis läst 3 böcker för honom också, de är ju inte min starka sida precis, men nu har ja gjort de.
Nu tänkte ja försöka va med min äldsta son fast han har kompis här, undra hur de kommer att gå...
Tror inte de vill ha nån mamma med...

Sen ska ja ta med min man på överraskning, ska bli så kul. Blev en riktig familjedag som ja ville ha de =)

Å vet ni va mer, ja har bytt gardiner i alla rum på entrén, äntligen! Jag strök o mannen satt upp, vilket teamwork alltså, haha

Nä nu ska ja göra ett försök med äldsta sonen.

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Ja du är verkligen en supermamma:) Den som hade din ork ändå!



kram s

2010-01-18 @ 22:20:59
Postat av: Fruj

Nej nej ingen supermamma här inte ;-)

2010-01-18 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0