Hej igen!

Oj va längesen ja va in här o på någon annans blogg också för den delen. De där med FB tar sån stor plats, de blir som ett gift, men kul =D
Sist ja skrev skulle vi till pulkbacken men de blev inte av se ni... Min yngsta grabb kräktes natten till söndagen o lyckades kräkas lite på hans kompis också... Söndag åkte äldsta grabben på magsjuka, måndagen låg hans kompis sen resten av hans syskon, aggressiv magsjuka de där. Va bara att va hemma o invänta att de skulle bli friska. Vi är verkligen den sjuka familjen känns de som...
Onsdagen förra veckan kunde ja äntligen jobba o ni skulle ha sett mitt välkomnade!!!
Jag över lycklig att mina barn är frisk, men på lördagen fick casper ont i huvudet igen. Tror min lilla son har nån släng av migrän... I går morse kl 3.30 vakna ja av att han kom o kröp ner hos mig o då va han kok het o klagade på huvudet igen o låg o flämta. Jaha tänkte ja snart kräks han av också, gör han alltid när han har hög feber o huvudvärk, kl 7 kom de. Nu känner ja att de får vara nog, lilleman hinner inte repa sig förrän han är sjuk igen, han har ju inte så mycke o ta av, ser liksom ut som en liten tarm. Ska ringa vc o få en tid så får de kolla upp honom, tror inte han har nått i halsen eller öronen men är orolig över huvudvärken han haft många ggr nu.
Idag snöar de, ska man skratta eller gråta, ja inte vet ja...
Min man har jobbat förra veckan o den här med o skotta tak så för hans skull är de bra så han får jobba o ja får lite extra pengar =D eller de går väl jämt ut ja har ju varit hemma så mycke=(

Ha en bra onsdag!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0