Bakisdag

Igår blev de lite partaj här i området, vi tackade av 2 st medlemmar i styrelsen. Vi åt o drack gott. Har fått lida för de idag, väldigt trött har man varit, men de va de värt.
Vakna som vanligt as tidigt, låg å pressa till 7.15 då klev ja upp. Alldeles tyst här hemma, inga barn.
Dottern va hos mormor o morfar o grabbarna hos farmor, de hade haft de helt underbart.

Jag min nöt går ju på 200 hela tiden så kl 11.30 hade jag tvättat 3 tvättar, bakat 3 sorters kakor, dammsugit o svabbat =P
Vid ett kom min mormor o gratta lillgumman, så då blev de till o fika de nybakta =)
Vid 18 ramla man ihop som ett korthus o sov en timme, nu är man pigg igen, borde gå o lägga mig men har vikt lite tvätt=)
I morron är de måndag igen, veckorna bara springer iväg...
Barnen är frisk, pepper peppar...


Kram M

Kommentarer
Postat av: J

Ja hos dej äre alltid full rulle me allt. Här låg man HELA dan... tungt me jobb imorrn. GRATTIS på namnsdagen min vän ;-)

2010-02-28 @ 22:56:06
Postat av: Loggy

Men hörrni damer!! Visst är det väl VÅR tur snart??

2010-03-02 @ 11:47:36
Postat av: Anonym

Ja snart så, bara ladda om batterierna =D

2010-03-02 @ 15:58:00
Postat av: Fruj

Ja snart så, bara ladda om batterierna =D

2010-03-02 @ 15:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0