Tyst

Nu är de alldeles tyst här hemma, alla barn sover. Ja njuter =D

Vi är ff hostig o snorig, men de kommer vi få ha ett tag. Äldsta grabben har jobbigt med andningen, men han tar medicin som funkar bra. Nu ska vi inte ha något mer skit tycker jag!
Börjar få "svid" i magen igen o en del beror på alla dessa sjukdomar, ja blir så stressad av de...
Får dåligt samvete om jag är hemma o vabbar, o pusslar jag med barnvakt får ja dåligt samvete för de.
Så hur jag en vänder o vrider så har jag dåligt samvete...

Men nu ska vi tänka positiva tankar, solen skiner =D=D=D (ok, den skiner inte just precis nu...)

Vi har börjat fundera om vi ska göra om köket o slå ut lite väggar, men de är ju inte så "bara"...
Ska kolla va de kostar o hur mycket vi kan göra själva, min man är ju liksom inte snickare...
De kanske är värt pengarna o leja bort, vill inte bo i renovering hur länge som helst.
Nån billig som är frivillig =D
Soffan vi skulle köpa måste vi vänta med så vi ser hur de blir efter alla väggar är borta, så man inte går o köper en för stor soffa, får de skulle ju vara lite typiskt mig de, haha.

Nä nu tror ja att ja ska slå på nån film som ja kan somna till, ska ju upp 5 i morron.

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Hej!



Har numret till en bra och billig snickare :)



kram

2010-04-13 @ 07:28:12
Postat av: Fruj

Billigt är bra =) ring mig!

2010-04-13 @ 20:07:03
Postat av: Anonym

Du kan ju höra om Kleti och Pleti har tid? ; )

Hehe /V

2010-04-20 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0