Tjejorna

I fredags hade vi spelkväll med tjejorna här hemma hos mig, fy f-n va kul vi hade! Detta MÅSTE vi göra om =D
De va min mostrar, mina kusiner, mina systrar o två vänner o vips så stod min morbror här också så han fick också va med på tjejfesten.
Jag hade gjort smörgåstårta, mums.

Här kommer receptet:

Vegetarisk smörgåstårta

4-5 grovt rivna morötter
1,5 dl boston gurka
5 dl cremé fraiche
ca 5 cm purjolök
Polarkaka

Garnera med vad du känner för =P

Min man kom hem när huset va fullt av fnittriga tjejer... varit borta i 12 dagar.

Igår va ja o fynda på klädbytardag sen blev de en sväng till min guddotter.

Idag ska vi ta en promenad i de härliga vädret, stanna till vid någon lekpark, äta glass o slut stationen blir hos mamma, va länge sen ja va dit.

ha en bra söndag!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0