Fullt ös

Dagen började med att jag, min man, lillgumman o yngsta grabben gick till skolan.
Efter blev de av till syrran o åt frukost, nybakat o kaffe, mums!
Sen gick vi till jobbet en stund innan vi skulle hämta grabben kl 11.



Till erikshjälpen tog ja med mig yngsta grabben, hem o bakade sockerkaka med äpple i.
När äldsta grabben kom hem ville han baka sockerkaka till farmor så då va de bara att fortsätta.
Där emellan va ja o hämta min väns son på dagis, en lycklig grabb. Vet ni va den goproppen hade sagt
när hans mamma sa att jag skulle kanske hämta honom på dagis
"Ja tror M älskar mig" Men hur gulligt är inte detta då, de värmde i hjärtat;-)



Vid 15.30 åkte vi o gratta svärmora, ska bli kul o överraska henne till helgen=)
Nu har syrran, lilleman, grannen o moster varit på besök här.

Lillgumman o c sover, bara äldsta vaken, mannen är på träning.
Kan ni fatta hur lugnt de är här, på dagen är de fullt ös medvetslös, stämmer helt klart, haha.



Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0