Tiden läker alla sår...

"Tiden läker alla sår" De är visst så de heter...
Men hur länge är den där "tiden", några dagar, månader eller flera år...
Och när det äntligen har läkt, ja men då blir de ju ett ärr som aldrig kommer gå bort, de finns ju liksom där...
Hur ska man handskas med de då???

Ok, livet är ju upp o ner, liknar en berg o dalbana tycker jag.
Tror inte på att man kan vara "happy" hela livet, då tror jag att de är nått som inte stämmer.
Men de är jobbigt när man är längst nere i berg o dalbanan.
 


Själv vet jag inte om jag är på väg ner eller upp, är rastlös hela tiden. Vet inte va de beror på.
Nu tänkte jag faktiskt lägga mig på soffan o titta på film o varva ner lite.


Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja livet är rätt konstigt. Ena dan upp,andra dan ner. Tur vi inte vet hur morgondagen ser ut. Kram /V

2009-09-26 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0