Skönt

Efter spinningpasset känns de så skönt, men när man sitter där, de vill ja inte ens prata om, jisses va jobbigt!
Har kommit fram till att min "80-åriga" kropp behöver lite styrketräning så ja bygger upp lite muskler på alla mina krämpor!

1. Axeln o skuldra på vänster sida
2. Fogarna, är väl magen som skall tränas då kanske...
3. Knä, gammal fotbollsskada, va ju därför ja la av i min ungdom, hade liksom förträngt de tills jag började cykla, aj va ont.

Se där, kroppen är som en gammal kärring, men de ska vi ändra på ;-)


Ps. Tack vännen V för att du d-r-a-g-i-t med mig, välbehövligt. Är lite svårstartad bara;-) Ds

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni fått 30årskris ;-)

2009-09-27 @ 23:46:45
Postat av: Frj

Tror nog de, har inte du kommit dit än??? ;-)

Lugn de kommer, du är ju yngre än mig=)=)=)

2009-09-28 @ 05:33:26
Postat av: Loggy

Skönt att få ordning på gamm-kroppen :) Gäller bara att hålla motivationen uppe också!

2009-09-28 @ 07:14:08
Postat av: Fruj

Ja den där motivationen... Kommer nog hålla ett litet tag iallafall ;-)

2009-09-28 @ 13:04:23
Postat av: Anonym

Ja nu kör vi....Styrketräning blir nog fin fint. snart blir du den sanna 30-åring som du är. Jag tvingar med dig ;-)

2009-09-28 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0