Semester

Började semesterdagen med tvättstuga, sen blev de plockning o dammsugning.
Har även bakat 3 sockerkakor till föräldrarmöte.

Vid 10 tiden kom min vän S med barn o nybakt äppelkaka, mums!
Så kul att de kom, han har ju så roliga kommentarer den lillemannen ;-)
Tog ner lite kläder som jag ska sälja, men S fick titta på dem före o ville ha en hel del, kul att de kommer till användning ;-)
Har lagt ut vagn på blocket o bärsele på tradera, få se hur de går, nu ska de bort. Har faktiskt redan fått bud på bärselet, så de är ju bra ;-)

Åkte sen o gratta lilleman som fyller 1 år idag, fick en pedagogisk fisher price leksak som sjunger o pratar;-)


Kl 18 va ja på föräldrarmöte för äldsta grabben o nu sitter ja här=)

Ska få i oss lite middag nu jag o min man, bara barnen som ätit idag.

Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmmm sa du inte att du hade semester? Inte från hemmet ialla fall =)

/V

2009-09-17 @ 08:44:36
Postat av: Fruj

Ja du vet, man ska hinna med så mycket som möjligt i hemmet när man är "ledig"

2009-09-17 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0