Jultidningar

Min yngsta grabb ligger i o säljer jultidningar, han är riktigt duktig på att charma,
har han kanske efter mamman;-)
Va till ett äldre par i dag o de tar ju lite längre tid för dem o titta i tidningarna, jag som vuxen förstår de men grabben hade lite svårt...
Såg att han börja få myror i kroppen, sen tog han en av tidningarna o titta i sen slängde han ur sig " Är du inte klar snart, jag vill ju hem"
Jag som mamma skämdes o fick säga att de skulle titta i lugn o ro o gav grabben en sån där " vi-ska-prata-du-o-jag-sen" blick.
Förklarade i bilen att man måste låta dem titta länge, få se om han förstod, bättre lycka nästa gång =P

Imorgon ska vi ut o äta hela gänget från jobbet plus några som slutat redan, ska bli så trevligt, vi blev ju rätt många=)
Nu blir de sängen, ögonen är trött.

Natti natt

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0