Denna dag...

...har varit fylld av lite av varje, som alla mina dagar brukar se ut ;-)

Vid 9.30 i morse kom min väns sambo o lillflicka på besök.
10.30 åkte jag o vägde lillgumman, syrran hade tid åt lilleman så då hängde jag på. Hon vägde 7700g den lilla tjejen, inte mycket för en som är 1 år och 7 månader. Men de är full rulle på na så inte så konstigt!
Sen hem med lillgumman o la henne i vagnen o tog syrran o lilleman till Ikea för att köpa dynor.
När jag har tagit 6 st svarta dynor o ska betala fick jag en chock, de kostade 69 kr styck o inte 49 kr styck som jag trodde, så jag lämnade tillbaka dem.
ADMETE Stoldyna
I samma veva ringde min man, han hade fått tag på killen vi försökt fått tag på hela helgen. Vi fick köpa princess möblerna, jippie!
Raka vägen till matfors o köpte möblera, ett runt princess bord, 2 st princess stolar och 3 st princess tyg korgar/lådor för 400 kr.


Stanna till på City gross på vägen hem för att köpa med lunch hem, vrålhungrig efter halva dagen gått.
Hem gjorde tunnbrödsrulle o hamburgare med bröd, man fick liksom välja, lite lyxlunch ;-)


Vid 17 kom mamma o pappa o hämta yngsta grabben, han ska få sova hos dem inatt. De behöver han, vila upp sig från sina syskon lite, inte lätt att vara mellanbarn... eller äldst eller minst, haha

Nu ska jag lägga en trött liten dam som lekt otroligt mycke med sina "nya" möbler;-)
Har lite svårt att dela med sig, kusinerna vill ha exakt samma grejer hela tiden, men de är barn de!

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååå gulligt till Lilla prinsessan =) När får hon slottet som hon ska bo i? Haha =)

2009-09-21 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0