Cool

Igår gick min äldsta grabb på skolan efter de där missöde ja gjorde...
Fy f-n va ja va orolig hela dagen att nån skulle ha skratta o se de jag hade gjort.
Vid 15 tiden ringde jag hem för att höra hur de gått men han var hos en kompis, va tvungen o ringa dit.
Fick prata med honom o när jag frågade hur de gått o va de sagt svarade han
" De tyckte jag hade en cool frisyr"
Jag frågade hur många som skrattat, o ingen hade gjort de, stenen från hjärtat släppte!!!

 

Idag ska man på spinning, undra hur detta ska gå, man har ju noll kondition, haha.


Hoppas man ser ut så här efter passet ;-)
Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att mammans sten kunde falla ner...Jag sa ju det. Blev jättefint!

Spinningbilden knäppte ju jag på dig förra onsdagen... minns du inte det? =)

Nu laddar vi och cyklar järnet........../V

2009-09-23 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0