Vem är Guldis?

Min yngsta son sitter i baksäte i bilen o har lite funderingar om Michael Jackson han sa bla:

*Michael Jackson lever, han spelar bara död, de säger grabbarna på gatan.
*Vem var han? Va sjöng han, då tjänade han mycke pengar...
*Vem fick pengarna när han dog, tog polisen dem?
*Hade Michael Jackson barn????
*Hade han någon pappa o kusin också...


Sen sitter han tyst o funderar i ca 30 sek efter mun gått oavbrutet.
Då kommer nästa fråga

*När dog Guldis?

Jag funderar vem han menar, va de en fisk eller nått djur..
"Vilken Guldis" säger jag med förvånad röst, å ja tror han hörde på mig att jag inte visste vem han mena så han ändrar sig o säger..

*Jag menar Elvis =)

Jag börja tok skratta så tårarna kom, kunde knappt köra bil. Inte lätt o veta om han heter Guldis eller Elvis, haha



Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Men vem är Elivis??? /V

2009-10-05 @ 21:05:52
Postat av: Moster B

Trevligt att du är tebaks.. jag ska bli bättre på att läsa också. han är ju för charmig lillen din! Guldis ja den var bra. kram kram

2009-10-05 @ 21:23:32
Postat av: Fruj

Oj lite bråttom på tangenterna så kommer de till ett i som inte ska vara där, haha

2009-10-06 @ 15:20:13
Postat av: Fruj

Bättre så ;-)

2009-10-06 @ 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0