Shopping, yeah ;-)

http://www.lindex.com/se/shop/babyklader-flicka-56-86-cl/

Har handlat den grå klänningen med de rosabandet till min lillprinsessa, ska få ha den
på dopet i morron och kanske till julafton ;-)
Handlade även ett par rosa tights till.

Till mig själv handlade jag en täckkjol



Hade kostat 350 kr o nu 190 kr, härligt o ha på sig nu innan snön kommer.
Sen blev de även ett par gråa benvärmare =)

Bjöd mamma o pappa på middag idag så de har nästan nyss farit.
Lillgumman är lite tröttis så ja ska lägga henne nu o sen tror jag att ja ska spela lite sällskapsspel med grabbarna. Äldsta sonen har en kompis här som ska sova över.

Ha en bra lördag kväll!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0