Morning

Uppe me tuppen, men ögonen är trött, värre än igår. La mig tidigt i går så har fått mycke mer sömn i natt=)
Min mamma o pappa o syrra, handlade åt mig i går kväll så slapp ja ut o ränna. Tack hör ni!
Yngsta grabben fick skjuts till träningen av en kompis från 6 års o äldsta fick skjuts till träningen av en granne.
Gick o la lillgumman 7 i går kväll o hon somnade bums.
Väntade på att grabbarna skulle komma hem o in med dem i dusch o sen kvällsfika o efter de, natti. Så alla låg i sängen kl 20.30.
Hade ju inte stressa nått i går kväll men vaknar nu av att  inte gjort de ff svider i magen, konstigt, för ja har ju nått än på morron. Blir inge kaffe drickande för mig idag.

Idag är de sista dagen min man jobbar på stoppet, gu va skönt. Han kommer hem kl.18.15 så då möts vi i dörren då är de dags för mig att gå på föräldrarmöte för 6 åringen.

Ska gå o lägga mig o mysa på soffan med lillgumman nu innan grabbsen vaknar.

Kram M

Kommentarer
Postat av: S

Magkatarr är inte att leka med ska du veta. Och svidningarna i magen kommer även när man inte stressar. Kom ihåg: Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete.

Ta hand om dig nu!!!!!!!



kramisar S

2009-10-08 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0