Magkatarr

Tror jag har början till magkatarr...
Fy f-n va magen svider nu o ja har halsbränna o vill kräkas!
Vet också vad detta beror på, stressad just nu...
Så ni som säger att jag stressar annars, de är inte stress-de är jag, detta som är nu de är stress vill ja lova!
Vill bara sätta mig ner o grina just nu känns de som=(
Inatt har ja sovit i ca 2 timmar, hur jag än vände o vred o försökte sova så gick de inte, kroppen är för stressad helt enkelt.
Nu tror ni väl att jag är ut vilad efter sthlms resan, men se ni de är ja inte.
Vakna 7 på lördagen o 8.30 söndag, vill tilllägga att jag la mig vid 4 tiden på söndag morron... O jag försökte pressa o ligga kvar o försöka somna om båda morgnarna men de gick inte, va är de för fel på mig som inte kan sova!!!

De började svida i magen i torsdags, har varit lugnare i helgen, började i söndagskväll igen o idag är den värsta dagen, hua.
Tror ni tycker att ja ska stressa ner, men de går inte. 3 barn kräver en heldel o helst när jag är så kallad "ensam stående"mamma.
Min man jobbar ff på stoppet, han kliver upp innan barnen vaknar o kommer hem när barnen sover.
De är träning hit o dit, kompisar, lillgumman som är över allt, de skall fikas, ätas, grabbarna bråkar med varandra. Tvätten måste fixas, dammsuga, plocka mm

Ja då har ja fått klaga lite, går nog över snart ska ni se =)

Kram M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du ihåg mitt visdomsord? Du måste återhämta dig!!! Säg till om jag kan avlasta dig på något vis. Vad som helst för nu har jag varvat ner och känner mig lugn och fridfull igen....Jag är ledig till helgen kan jag göra något för dig då? Känn inte att du måste följa med mig och träna om du blir stressad av det. Jag kan ju träna själv också det är helt OK för mig. Sköt om dig nu lilla hjärtat.Kram V

2009-10-07 @ 08:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0