Ensamma mamman

Jaha då blev man ensamma mamman i onsdags morse då...
Å vet ni va, de går hur bra som helst, känner mig lugn o harmonisk =)
Vill tacka alla som erbjuder mig hjälp ;-)
Ni känner väl mig, "kan själv", hahahaha

Slutade på mitt gamla jobb i torsdag, riktigt grinkalas blev de.
Fick ett halsband av dem jag "sköter om", Efva Attling smycke!

image1

Fick även ett halsband av mina kollegor fast de tackat av mig en gång redan. De va ett längre som de står love, hope, life på, jisses va ja grina....



Hade på mig Efva Attling smycke igår på mitt nya jobb, de gav mig styrka...


I morron ska vi på dop o jag har blivit gudmor till de lilla charmtrollet *stolt*stolt*

Har varit o handlat de hon ska få men skulle behöva köpa en klänning åt min lillgumma=)
Grabbarna har jag köpt till redan, så de är klart, skönt.
Fick ett sms av min man " köp något nytt till dig själv också" De va ju gulligt!

Nu ska vi göra oss i ordning, min äldsta grabb ska till badhuset med en kompis o hans pappa, o vi 3 andra i familjen tar en tur till staden.

Kram M

Kommentarer
Postat av: lola

Goa FruJ , tråkigt att bryta från en arb.p. där allt e så okej. Men jag önskar dig all glädje på din nya arb.p.

Och du "stålmorsan",såklart du kan själv!!! hihi

2009-10-24 @ 13:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0